Klacht Q-Park: Geen korting met NS ticket (ondank aangegeven), ongeoorloofd afschrijven via Dip&go

Klachtnummer
# 153821
Gebruiker
Jacco de Hoog
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In november 2015 met NS gereisd naar Berlijn. Auto geparkeerd bij de Q-park Hengelo. Aangegeven wordt dat als je met NS reist je korting krijgt. Met een internationaal ticket is dit onmogelijk. Ondanks meerdere verzoeken wordt restitutie (ca Euro 10,-) niet gegeven. Daarnaast wordt via Dip&go geld afgeschreven zonder dat het bedrag te controleren is.
Via mail eerdere malen een verzoek gedaan.

Gewenste oplossing

-Restitutie 10,-
-Mogelijkheid om met internationaal ticket (zonder OV-chip) met korting te kunnen parkeren
-Controle mogelijkheid bij dip&go betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen