Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Q-Park: Geen korting met NS ticket (ondank aangegeven), ongeoorloofd afschrijven via Dip&go
Details
Klacht
In november 2015 met NS gereisd naar Berlijn. Auto geparkeerd bij de Q-park Hengelo. Aangegeven wordt dat als je met NS reist je korting krijgt. Met een internationaal ticket is dit onmogelijk. Ondanks meerdere verzoeken wordt restitutie (ca Euro 10,-) niet gegeven. Daarnaast wordt via Dip&go geld afgeschreven zonder dat het bedrag te controleren is.Via mail eerdere malen een verzoek gedaan.
Gewenste oplossing
-Restitutie 10,--Mogelijkheid om met internationaal ticket (zonder OV-chip) met korting te kunnen parkeren
-Controle mogelijkheid bij dip&go betaling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.