Klacht Q-Park: Geen OV korting op P+R beloofde tarief, geen invalide parkeer plaatsen!

Kaatje S.

Onlangs geparkeerd op P+R als NS reiziger, bij twee verschillende parkeer plaatsen in Roosendaal (Oost en West). OV kaart gescand, kreeg niet de beloofde korting. 2 verschillende Q Park P+Rs, ook mijn moeders OV kaart niet werd geaccepteerd. 2 keer Eur 10.20 betaald terwijl dat dus 4.85 per dag had moeten zijn, zoals ge-adverteerd. Ik wil zsm het verschil terug, in totaal 10.70 teveel betaald. Mijn tweede klacht is over het gebrek aan invalide parkeer plaatsen, ik heb zelf een incomplete dwarslaesie. Op Roosendaal West Qpark, dichter bij het station zijn er twee maar er is geen weg om met rolstoel of rollator uit de auto via de stoep bij de NS te komen. Ook stond er niet genoeg op chipkaart, ik rekende op 4.85 ipv 10,20 en de medewerker stond erop dat ik met beenbeugels en rollator, in de regen weer uit de auto kwam om op te laden, dat alles OMDAT de Qpark automaat mijn OV niet accepteerde!

1. Minstens twee invalide parkeer plaatsen bij P+R West van het station.
2. Accepteren van OV kaarten bij allebei de betaal stations bij uitrijden.
3. Geld terug op Giro; 10.70 en twee keer gratis parkeren voor de moeite en ellende die ik gehad heb (om fair te zijn, ik heb 1 x een coulante medewerker gekregen die mij doorwuifde), maar twee keer heb ik teveel betaald.
4. Maak een echte invalide opgang van P+R Roosendaal Oost naar het perron, toegangelijk dus voor rolstoel en rollator, wat het nu niet is.

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Q-Park?