Klacht Q-Park: Geen reactie op mails

Klachtnummer
# 161530
Gebruiker
Nico Trots
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 december 2015 per abuis € 10,- te veel betaald in parkeergarage Den Haag. Twee maal contactformulier via de website ingevuld, met bewijs afschrift voor beide betalingen. Al drie maanden geen reactie ontvangen. Laatste poging een klacht in te dienen via dezelfde weg blijkt niet mogelijk. Site blokkeert.

De oplossing

Terugbetaling van het teveel betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen