Klacht Q-Park: ik heb geen OV-korting gekregen mbt mijn parkeren

Klachtnummer
# 193744
Gebruiker
johnb
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,
Tot mijn teleurstelling werd op zondag 16 okt. j.l. van mij het volle dagtarief berekend (E11,93) i.p.v. het Kortingstarief (E4,91) bij Qpark P3 naast het Station van Roosendaal.

met een Keuzedag met NS gereisd van Roosendaal naar Vlissingen en retour.
Onze kwitantie: Nr. 064965 na het parkeren van 11:31 - 17:46
Ik denk dat het onjuiste tarief berekend werd, doordat ik, nadat ik eerst mijn OV Chipcard had gescand, per ongeluk 2x mijn ING betaalpas in de sleuf van de abonnementhouders had gestoken, i.p.v. in de sleuf voor de betaalpas.(daarom 2x te lezen dat de kaart niet gelezen kon worden en toen zag ik pas dat ik mijn betaalpas in de andere juist gleuf moest steken). Echter toen ging toch de slagboom open en zag ik het te hoge tarief van E11,93
mijn rekening: NL12INGB0002243608

In afwachting van uw reactie

Met vriendelijke groet
dhr. J. Bontenbal (jbontenbal@gmail.com)

jbontenbal@gmail.com

Gewenste oplossing

Graag terugstorting van het teveel betaalde bedrag, namelijk E 7,02, dat is het verschil tussen E11,93 en E4,91 (wat namelijk het tarief met korting is)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen