Klacht Q-Park: kaartje verloren : 3 x dagtarief moeten betalen

Klachtnummer
# 196065
Gebruiker
MrsG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij waren ons kaartje verloren. we hebben meer dan een uur lopen zoeken door Oosterhout, helaas niets gevonden.
we moesten dus helaas een nieuw kaartje kopen. een dagkaart kost 12 euro, dus is het redelijk dat we dit moeten betalen.
wij belden met Q park en hoorden tot onze grote schrik dat we 36 euro moesten betalen.
dit is 3 keer de prijs van een dagkaart.
ik vind dit zeer onredelijk en een schandalig hoge prijs.
je wordt dus gestraft omdat je je kaartje bent verloren.

De oplossing

terugbetaling van 24 euro: 36 - 12 (prijs dagkaart)
dit is een redelijke en eerlijke prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?