Klacht Q-Park: Korting NS niet gegeven

Klachtnummer
# 28014
Gebruiker
antonbuijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op donderdag, 7 maart 2013 parkeerde mijn vrouw op de P&R-parkeerplaats bij het NS-station in Assen. Zij reisde vervolgens per trein naar Amsterdam. Daarvoor gebruikte zij, omdat het om een keuzedagreis ging, niet haar OV-chipkaart maar het 'klassieke' treinkaartje. Doordat de vroegere kortingskaarten voor de P&R voor treinreizigers net bleek te zijn afgeschaft en Q-park hierover geen informatie had verstrekt, kon zij echter na terugkomt geen korting krijgen op de parkeerkosten. Daarvoor moest immers voor het eerst de OV-kaart voor een lezer worden gehouden om te bewijzen dat er daadwerkelijk per trein is gereisd. En dat kan niet als je een treinkaartje hebt. Mijn vrouw kreeg een folder en een papier van een NS-medewerkster met informatie voor restitutie bij Q-park. Ik heb hun kopieën van het treinkaartje en van de parkeerbetaling gemaild. Q-park weigert echter terug te betalen met het argument dat er voor papieren treinkaartjes geen korting (meer) geldt. Een principiële kwestie.

De oplossing

Restitutie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen