Klacht Q-Park: Lege bv? Er lijkt niemand te werken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191229
Gebruiker
monica
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 20-9 geparkeerd in Nijmegen en kreeg geen kwitantie bij het uitrijden. Aangebeld maar niemand nam op. Via hun site de procedure gevolgd en vanalles ingevuld om alsnog digitaal de kwitantie te krijgen. Geen reactie. Herhaaldelijk gevraagd om reactie maar niemand reageert. Ook mail met leesbevestiging gestuurd maar nog geen bevestiging ontvangen dus de mail wordt gewoon niet gelezen of de bevestiging wordt geweigerd. Ik moet alle parkeerkosten voorschieten maar kan nu niet declareren.
Zakkenvullers op de Kaaiman-eilanden met geautomatiseerde mailrespons dat de reactietijd langer is dan normaal? Tja, als het normaal is dat het drie maanden duurt voor iemand reageert moet ik wellicht mijn verwachtingen aanpassen maar in mijn woordenboek komt normaal meer in de buurt van reageren binnen een week!

Gewenste oplossing

Gewoon mijn kwitantie: klik op de knop en naar me doormailen. Ook een oprecht excuus lijkt mij zeer gepast.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    monica
    Datum
    via via aan een normaal telefoonnummer gekomen omdat ik niet ook nog eens 45 cent per minuut ga betalen voor een club die tot minimaal 5x toe niet op klachten reageren. gebeld, uitgelegd en ze zeggen dat ze achterstand hebben. 1,5 maand achterstand??? en nu moeten ze voor 1 klacht minimaal 5 mail behandelen, ja, zo creeer je je eigen achterstand. en ziek personeel door alle negatieve reacties! dus minder personeel, meer achterstand etc. ik zou er ook niet willen werken!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen