Klacht Q-Park: Meest klantonvriendelijke bedrijf wat er bestaat.

MarEde

Abonnement bij Q-park Markt Ede. Onlangs ging slagboom bij vertrek niet open. Via intercom is toen de slagboom geopend. Volgende dag kon ik niet inrijden omdat men verzuimd had om mij af te melden. Willen ze ruim € 13,-- voor 1 dag parkeren incasseren. Gebeld en advies gekregen om dit te storneren. Ruim 2 weken later werd mij verzocht om nog wel voor 2 min. € 0,50 over te maken. Een mail gestuurd en bezwaar hiertegen gemaakt en dit onderbouwd. Nooit antwoord op gekregen. 2 weken geleden ontving ik een betalingsherinnering van € 0,50,. Onder protest overgemaakt met melding dat ik nog steeds op antwoord wacht. Tot mijn grote verbazing wordt er bij de factuur van december ook nog eens € 2,25 aan factuurkosten berekend. Op 27 november jl een mail gestuurd en gelijktijdig mijn parkeerabonnement per 31-12-17 opgezegd. Tot op heden nog steeds geen antwoord!! Op 01-12 via website nog een klachtenformulier ingevuld. Ook geen enkele reactie op ontvangen. Wat een klantonvriendelijk bedrijf is Q-park. Echt schandalig. Wil hier echt geen klant meer zijn.

Antwoord op mijn mail en bevestiging dat abonnement per 31-12-2017 wordt beëindigd. Op zijn minst een excuus. Als ik alle verloren tijd welke ik hier al in heb gestoken ga rekenen kan ik Q-park ook een factuur sturen.

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Q-Park?