Klacht Q-Park: Parkeerkaart kwijt 25 euro betalen

Marilouise

Vandaag 5-2-2015 geparkeerd in de parkeergarage alexandrium. Bij terugkomst na een halfuur kom ik erachter dat me kaartje weg is. Via de help knop vernomdm dat ik op de knop verloren kaart moet drukken. Tot mijn schrik moet ik € 25 betalen. Hoe kan het zijn dat ik voor een klein kaartje zoveel moet betalen??
Iets kwijt raken is toch menselijk?? Vind dit echt heel erg vooral omdat ik vaak in de alexandrium kom en dit de eerste keer is dat dit gebeurd en wordt ik wel heel hard voor gestraft. Ik zou heel graag mijn € 25 terug krijgen. Want dit is niet leuk vooral niet als je niet zoveel geld hebt. Ik hoop dat er enigszins wat begrip getoond kan worden.

Ik zou graag zien dat ik het geld terug kan krijgen. Ik ga niet smeken maar wil het bijna doen zo ver zal ik gaan. Ik hoop dat er begrip kan worden getoond die het niet zo breed hebben en waarvoor € 25 een rib uit het lijf is.

Mijn dank is groot

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Q-Park?