Klacht Q-Park: Qpark vertrouwt klanten niet en reageert niet op klacht.

Klachtnummer
# 50894
Gebruiker
F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht ingediend bij Qpark, we zijn het kaartje van qpark verloren tijdens het winkelen hiervoor moesten we 42 euro betalen, omdat we maar 2 uur geparkeerd hadden, anders mochten we niet de parkeer garage uit.
Qpark schrijft op hun site site dat klantvriendelijkheid en MVO en ethiek hoog in het vaandel staan, dat zijn alleen maar woorden.
Want om even de camara beelden te bekijken of ons verhaal zou kloppen dat doen ze niet , ze nemen geen enkele moeite om het verhaal van de klant na te trekken.

Hierover een klacht ingedient via de site van hun, hier wordt ook al helemaal niet op gereageerd,

De oplossing

Ik wil mijn 42 euro minus de parkeerkosten terug hebben,
En excuses voor het niet reageren op mijn klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen