Klacht Q-Park: Slechte klachtenafhandeling

Klachtnummer
# 357645
Gebruiker
Snoeki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet alleen de klantenservice, maar ook de klachtenservice van QPark is ver onder de maat. Diverse mails gestuurd en ook gebeld over problemen die ik had met gebruik van mijn parkeerabonnement n.a.v. een verbouwing van een QPark parkeergarage. In de meeste gevallen kreeg ik geen reactie op de mails, of onjuiste antwoorden. Ook zijn afspraken over terugbellen en afhandelen van de klacht door het bedrijf niet nagekomen. Ook geen reactie gehad op een brief naar de directie over deze klachten.

De oplossing

QPark heeft toezeggingen gedaan over afhandelen van de klacht en financiële vergoeding hiervoor. Die moeten ze nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?