Klacht Q-Park: Steeds geen NS korting bij parkeren bij Q-Park

Klachtnummer
# 328796
Gebruiker
Nico
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De NS biedt reizigers aan om met korting te parkeren bij Q-Park. Maar in de praktijk gaat het vaak mis met deze korting. Het volledige bedrag wordt gerekend en dan via een restitutieformulier terug verkregen.

Q-Park gaf 2x aan dat de e-tickets niet leesbaar zijn voor het systeem. De laatste keer (8 okt 2018) reisde ik daarom met mijn ov-chipkaart. Toen ik weer geen korting kreeg gaven ze aan dat dit komt omdat ik meerdere dagen reisde. Hieronder het antwoord van Marion Ramakers van Q-Park:
"Tevens vraagt u hoe u dit kunt voorkomen. Dit kunt u helaas niet voorkomen. Aangezien u 2 dagen geparkeerd heeft kan het systeem de kaart niet lezen en geeft u hierdoor geen korting. U kunt deze korting altijd aanvragen via onze site."

Op deze manier komt Q-Park onbetrouwbaar over en ben ik niet snel geneigd er nog eens te parkeren. Is het niet tijd dat dit zsm wordt aangepakt???

Hartelijke groet,
Nico

De oplossing

• Zorgen dat NS-klanten ook korting krijgen als ze met e-ticket reizen.
• Zorgen dat NS-klanten korting krijgen als ze meerdere dagen willen parkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?