Klacht Q-Park: Ten onrechte geen ov-korting ontvangen

Klachtnummer
# 290661
Gebruiker
Lestra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 januari heb ik in Assen bij het station geparkeerd en kreeg bij het verlaten van het parkeerterrein ten onrechte niet de ov-korting. Ik heb dus het volle pond moeten betalen. Ik heb een restitutieformulier ingevuld en opgestuurd. Binnen 2 weken zou ik respons krijgen. Helaas niets gehoord.

Ik heb gebeld en het enige wat men mij kon zeggen is dat er een enorme achterstand is en dat ze niet weten of en wanneer ze zullen betalen.

Te schandalig voor woorden.

De oplossing

Ik wil mijn korting ontvangen en de NS moet dit bedrijf eens gaan wijzen op haar verantwoordelijkheden en anders met een andere beheerder in zee gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?