Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Q-Park: teruggave onterecht betaald parkeergeld
Details
De klacht
Op 24-2-14 auto geparkeerd in q-park bij Ikazia ziekenhuis R'dam. Ca 45 min. binnen geweest. Bij betalen gaf de meter € 9,50 aan. Erg veel, maar toch betaald, parkeerkaart kwam niet terug. Medewerker Q-Park erbij, hij gaf mij een andere kaart,thans weer€ 3,50 betaald. Hij keek in een afgesloten ruimte en zei dat de eerdere € 9,50 niet was afgeschreven van mijn rekening. Thuis bleek dit wel afgeschreven. Meteen gebeld met Q-Park, medewerker [naam verwijderd] raadde aan brief te schrijven. Meteen gedaan met erbij afschrift ING rekening. Niets meer gehoord. Op 5 april '14 weer een brief gestuurd naar de directie van Q-park. Niets gehoord. Vandaag naar Consumentenbond gebeld, gesproken met [naam verwijderd] en vervolgens thans deze klacht gemeld.
De oplossing
Kort en bondig: het teveel betaalde bedrag ad € 9,50 terugstorten op mijn ING rekening met nummer NL72 INGB 0001 7640 27Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.