Klacht Q-Park: teruggave onterecht betaald parkeergeld

Klachtnummer
# 57215
Gebruiker
J.J. Harte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24-2-14 auto geparkeerd in q-park bij Ikazia ziekenhuis R'dam. Ca 45 min. binnen geweest. Bij betalen gaf de meter € 9,50 aan. Erg veel, maar toch betaald, parkeerkaart kwam niet terug. Medewerker Q-Park erbij, hij gaf mij een andere kaart,thans weer
€ 3,50 betaald. Hij keek in een afgesloten ruimte en zei dat de eerdere € 9,50 niet was afgeschreven van mijn rekening. Thuis bleek dit wel afgeschreven. Meteen gebeld met Q-Park, medewerker [naam verwijderd] raadde aan brief te schrijven. Meteen gedaan met erbij afschrift ING rekening. Niets meer gehoord. Op 5 april '14 weer een brief gestuurd naar de directie van Q-park. Niets gehoord. Vandaag naar Consumentenbond gebeld, gesproken met [naam verwijderd] en vervolgens thans deze klacht gemeld.

De oplossing

Kort en bondig: het teveel betaalde bedrag ad € 9,50 terugstorten op mijn ING rekening met nummer NL72 INGB 0001 7640 27

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen