Klacht Q-Park: Teveel betaalt ivm lange wachtrij

Klachtnummer
# 354561
Gebruiker
Golfje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij q park corridor in Veenendaal is heel vaak één betaalautomaat kapot altijd dezelfde overigens daarom moesten wij ook afgelopen zaterdag weer half uur in de rij staan toen we eindelijk aan de beurt waren en dus ook extra kosten gingen we uitrijden met het kaartje staat er bij de slagboom vrije doorgang voor niks betaald en zo lang in de rij eerst allemaal extra geld betalen om er vervolgens zo uit te kunnen rijden oneerlijk vind ik dit

De oplossing

Zorgen dat de automaat vervangen word en als hij voor de zoveelste keer het niet doet gewoon de slagboom open zetten en dit ook van tevoren melden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen