Klacht Q-Park: Weer werkte de kortingskaart niet bij station Roosendaal. Weer een file autos achter ons.

Klachtnummer
# 46444
Gebruiker
lei
Datum
0 reacties

Details

De klacht

9-01-14 om 18.53 probeerden wij weer eens met een NS-kortingskaart te betalen en weer lukte het niet. Weer stonden er 5 autos achter mij te wachten. Weer kwam er een heer met een jaarabonnement die zich ook beklaagde bij de medewerker van Q-park omdat dit euvel zich herhaaldelijk voordoet. Weer is ons uitje bedorven door Q-park en weer moest ik 11 euro betalen. Ik steur nu nogmaals een brief naar U en aan de NS. met eencopie aan Tros Radar. Wij zijn jullie praktijken nbeu! L.Penris

De oplossing

Ik wil ten eerste mijn geld terug. Vervolgens moet Q-park enn de NS samen het probleem met de kortingskaarten oplossen. Alles is gemaakt op de OV-kaart, maar 60+ers reizen niet met een OV-kaart en maken gebruik van een Q=Parkkortingskaart die gewoon niet werkt. Ergernis bij veel mensen die achter ons staan en ons vertellen dat dit de gewoonste zaak van de wereld is bij Q-Park Roosendaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties