Klacht Qatar airways: Geen reactie op compensatieclaim

Klachtnummer
# 653277
Gebruiker
thkmartin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze vlucht van Phuket naar Amsterdam had 6 uur vertraging omdat wij de aansluiting in Doha misten (te druk in het luchtruim met alleen maar Qatar airways toestellen). We werden omgeboekt en moesten via Rome naar Amsterdam vliegen waar we dus 6 uur te laat aankwamen.

Volgens de geldende EU-wetten en ook de gepubliceerde gegevens op de website van Qatar Aiways (https://www.qatarairways.com/en/legal/eu-air-passenger-rights.html) hebben we recht op compensatie. Ik heb al meerdere keren het geld geclaimd maar er wordt gewoon niet gereageerd door Qatar Airways. 0 reactie

Gewenste oplossing

Dat ze mij bellen of mailen en mij het geld overmaken waar ik recht op heb omdat de vlucht vertraagd was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qatar airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qatar airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen