Klacht Qbuzz: Breng de oude buslijn, lijn 90 weer terug in oude staat. Prima staat van dienst had die!

#nietmoreeldenken

Dat door de afwezigheid van Qbuzz, of doordat ze vertikken te wachten bij overstap punten, kan mijn zoon met grote regelmaat niet op tijd op school komen. Zijn school verzuim loopt door Qbuzz fiks op. Ik vind het belachelijk dat behalve de extra reistijden, het extra overstappen er nu ook verzuim bij geschreven kan worden.
Ook kon mijn dochter op zaterdagavond niet op een eenvoudige manier van Lexmond naar Groot-Ammers reizen. Een busrit die ze sinds haar 5e al egelmatig maakt, is nu op haar 16e niet meer mogelijk. Belachelijk!
Het is toch niet de bedoeling dat Qbuzz verantwoordelijk wil zijn voor problematiek als: "Verzuim onder schooljeugd rijst de pan ui!" of "ouderen kunnen niet meer bezocht worden door hun kleinkinderen en vereenzamen hierdoor"
Dit werkt verder dan persoonlijk ongemak!!!

Directe buslijnlijn verbinding herstellen voor het nieuwe schooljaar 2019/2020

Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qbuzz?