Klacht Qbuzz: Geen toegang tot de bus met de kinderwagen, terwijl een 2e kinderwagen makkelijk kon passen.

Anoniem

Mijn klacht is: geen toegang tot de bus, omdat ik met een kinderwagen was en er al EEN KINDERWAGEN in de bus was. Ik geef de buschauffeur aan: de bus is helemaal leeg ik kan er toch bij (3 mensen in bus). Hierbij geeft hij aan dat het in de wet staat en hij daar niks aan kan doen.Ik geef nog aan dat, indien er nog 3 a 4 bussen komen met een kinderwagen ik dus niet kan reizen. Hierop antwoordt hij weer dat staat in wet alleen 1 kinderwagen voor veiligheid. Voordat ik deze klachf ging indienen hrb ik Emma van Qbuzz gesproken en haar mening hierover gevraagd. Ze zegt het is wel zo dat er 1 kinderwagen mag mits het druk is en ook als het om een kleine bus gaat. Hierbij ging het om een normale bus waarbij het nog helemaal leeg was op paar mensen na. Ik reis wekelijks met bus 392 van station Zwijndrecht naar Zuidplein en ik heb vaker 2 kinderwagens in de bus gezien ongeacht het druk was. Ik vind het niet kumnen dat er niet is meegewerkt terwijl ik opties opnoemde en zelfs de deuren gingen sluiten, terwijl ik aan het praten was.

Ik wil graag weten wat jullie hierin voor mij kunnen doen. Wat kunnen jullie voor mij betekenen. Ook wil ik dat jullie dit intern bespreken, zodat alle buschaufffers weten dat een 2e kinderwagen bij een lege bus wel erbij mag en er niet wordt gezegd wat in de Wet staat.

Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qbuzz?