Klacht Qbuzz: Gevaarlijk rijgedrag, agressieve buschauffeur

Mitchellklap

Gisteravond rond 10.53 wou ik Mitchell een bus in halen op de Schoolstraat te Musselkanaal. Deze chauffeur die reed op de bus met het kenteken 16-bnv-2 is expres naar links uitgeweken zodat ik hem niet kon inhalen. Hierop heb ik de desbetreffende bus getroffen op het station in Stadskanaal om verhaal te halen of hij mij gezien had en zijn antwoord hierop was “ natuurlijk heb ik je gezien maar als je mij wilt in halen gaat dat niet gebeuren en de volgende keer druk ik je met de bus het kanaal in of tegen een boom, en ik ga niet vertellen aan je ouders dat je dood bent want ik heb er geen spijt van. Dit lijkt mij niet helemaal juist van de chauffeur en ik ben hier zeker ook niet van gediend.

De klacht serieus nemen en uitzoeken doormiddel van camera beelden op te vragen wat voor gedrag de buschauffeur vertoont.

Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qbuzz?