Klacht Qbuzz: Niet terug kunnen naar Utrecht CS

Utrecht centraal

Instaptijd

12.20

Beschrijving klacht

ik was bij revalidatie centrum De hoogstraat geweest (normaal ga ik met de auto) maar was al bij stadskantoor Utrecht. Dus met lijn 8 kon ik naar halte De hoogstraat,is maar om terug te gaan naar centraal station was de halte opgeheven. Maar niet een uitleg hoe ik dan op Utrecht cs kon komen. Ik ben uiteindelijk met bus 8 meegegaan naar de eindhalte oorsprongpark en met hem weer terug naar Utrecht cs. Ik ben niet bekend in Utrecht en heb er 2 uur over gedaan om in Nieuwegein terug te komen. Ik vind t een kwalijke zaak dat er geen omleiding uitleg of advies gegeven wordt bij een opgeheven halte, kwam er uiteindelijk achter dat de nachtegaalstraat en de biltstraat afgesloten zijn en dat de route is omgelegd, leuk als je t weet. Ik ben slecht ter been vandaar dat ik naar een revalidatie centrum ga.

Graag wil ik een onkostenvergoeding minimaal voor de tijd en extra geld wat ik kwijt was voor de ov shitkaart.
De beste oplossing is bij de halte een reisadvies geven. Ze komen helemaal niet met een andere alternatief wat gezien wordt als oplossing lekker makkelijk weer.

Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Qbuzz
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Qbuzz?