Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Qbuzz: Niet terug kunnen naar Utrecht CS
Details
Klacht
KlachtomschrijvingCategorie
Halte
Betreft
Locatie halte
Datum gebeurtenis
13-07-2020
Vervoersmiddel
Bus
Lijnnummer
8
Naar
Rembrandtkade 10
Naam instaphalte en plaats
Utrecht centraal
Instaptijd
12.20
Beschrijving klacht
ik was bij revalidatie centrum De hoogstraat geweest (normaal ga ik met de auto) maar was al bij stadskantoor Utrecht. Dus met lijn 8 kon ik naar halte De hoogstraat,is maar om terug te gaan naar centraal station was de halte opgeheven. Maar niet een uitleg hoe ik dan op Utrecht cs kon komen. Ik ben uiteindelijk met bus 8 meegegaan naar de eindhalte oorsprongpark en met hem weer terug naar Utrecht cs. Ik ben niet bekend in Utrecht en heb er 2 uur over gedaan om in Nieuwegein terug te komen. Ik vind t een kwalijke zaak dat er geen omleiding uitleg of advies gegeven wordt bij een opgeheven halte, kwam er uiteindelijk achter dat de nachtegaalstraat en de biltstraat afgesloten zijn en dat de route is omgelegd, leuk als je t weet. Ik ben slecht ter been vandaar dat ik naar een revalidatie centrum ga.
Gewenste oplossing
Graag wil ik een onkostenvergoeding minimaal voor de tijd en extra geld wat ik kwijt was voor de ov shitkaart.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.