Klacht Qbuzz: Qbuzz laat klanten in de steek door niet te rijden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 423561
Gebruiker
Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bus 388, met vertrek om circa 15:45 uur op 11 februari 2029, is weer een keer komen te vervallen vanaf Kralingse Zoom in Rotterdam. Daardoor circa 25 minuten extra wachttijd. Dit is niet de eerste keer dat Qbuzz verstek laat gaan.

De oplossing

Betere dienstregeling zonder uitval van ritfen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qbuzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht wordt geregistreerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Qbuzz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen