Wij vinden dat Qfitness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Qfitness: Krijg mijn borg niet terug voor het inleveren van het pasje
Details
Klacht
Vanaf januari 2022 al bezig om mijn borg van 10,00 Euro terug te krijgen voor het inleveren van de pas. Gebeld (ze nemen nooit op), veel gemaild en ook een keer langs geweest. Op mijn mails slechts 1 x een reactie gehad waarin gesteld werd dat zij het doorsturen naar hun financiële afdeling en na ons bezoek eind juni werd er gezegd dat degene die er over ging er niet was en het zal afhandelen.Ook al een officiële schriftelijke klacht ingediend naar hun directie via de post, maar ook daarop geen reactie.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld / borg terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.