Klacht Qfitness: Krijg mijn borg niet terug voor het inleveren van het pasje

Klachtnummer
# 613159
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf januari 2022 al bezig om mijn borg van 10,00 Euro terug te krijgen voor het inleveren van de pas. Gebeld (ze nemen nooit op), veel gemaild en ook een keer langs geweest. Op mijn mails slechts 1 x een reactie gehad waarin gesteld werd dat zij het doorsturen naar hun financiële afdeling en na ons bezoek eind juni werd er gezegd dat degene die er over ging er niet was en het zal afhandelen.
Ook al een officiële schriftelijke klacht ingediend naar hun directie via de post, maar ook daarop geen reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld / borg terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qfitness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qfitness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen