Klacht Qio.nl: Na retourzending geen reactie meer van Qio.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112347
Gebruiker
iZaphe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19-04-2015 TV + muurbeugel besteld. De TV kwam op 21-04 en de muurbeugel een dag later. De TV is top, maar de muurbeugel een andere als besteld. Na telefonisch contact zeiden ze eerst U heeft gekregen wat U besteld heeft, en dat het andere nummer een eigen nummer was. . Ik verzekerde hun dat ik op de foto duidelijk verschil zag. Maar dan stuurt U hem toch gewoon terug, was de reactie toen. Dit heb ik op 23-04 gedaan. Daarna nog 2x telefonisch contact gehad en kreeg de melding dat ik terug gebeld zou worden.
Daarna word het stil.... Website uit de lucht, geen telefoon, geen email. Heb zo'n spijt dat ik de beugel teruggestuurd heb. € 129,- kostte deze. Maar ik heb gelukkig wel mijn TV.

De oplossing

Zoals telefonisch afgesproken heb ik de beugel retour gestuurd.
Ik zou mijn geld terug krijgen.
Inmiddels ergens anders maar een beugel gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Qio.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    iZaphe
    Datum
    De klacht wordt afgesloten.
    Maar heb van niemand enige reaktie gehad.... :'(
    € 129,- weggegooid ben ik bang.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iZaphe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Qio.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen