Klacht Qio.nl: Niet nakomen van leveringstermijn en andere afspraken

Maal

Ondanks herhaaldelijke beloftes dat ik zeer spoedig mogelijk teruggebeld zou worden omtrent de levering van mijn tv is dat niet gebeurd. Ik ben hier ontzettend ontstemd over en vind de wijze waarop dit bedrijf mij aan het lijntje heeft gehouden schandalig en zeer onprofessioneel.

De bestelling is 20 december geplaatst en sinds maandag 22 december ben ik aan het bellen met Qio om mij er van te verzekeren dat zij zich aan de gestelde leveringstermijn zouden houden waarmee ze op de website voor deze televisie adverteren. (voor 18:00 besteld morgen in huis). Ik heb zoals zij verzochten een mail gestuurd aan info@qio.nl op 23 december en ik zou diezelfde dag nog gebeld worden of een antwoord krijgen. Op 24 december heb ik 3 keer gebeld en zou ik diezelfde dag nog gebeld worden.

Ik ben geshockeerd door deze voor de gek houderij. Als ik nu bel is het kantoor gesloten en is er op geen enkele wijze iets met mij gecommuniceerd over de levering!

Ik verwacht maandag 29 december alsnog de levering van mijn televisie. Als dat niet gebeurd verwacht ik dat zij mijn geld onmiddelijk terug storten. Ik ga niet akkoord met meerdere werkdagen. Ik verwacht dat dit met veel spoed opgepakt wordt.

Qio.nl
    Qio.nl heeft contact gehad met Mevrouw Bahara en het Keurig opgelost. Mevrouw Bahara geeft te kennen dat de review dan ook verwijderd mag worden . Het was een stukje mis communicatie.

Ook een klacht indienen over Qio.nl?