Klacht Qoony.nl [failliet]: 40 Dagen na retourzending nog geen geld terugontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 72299
Gebruiker
Consument
Datum
1 reactie

Details

Klacht

•25-06-2014: fietsdrager besteld via fietsdragerStore, levertijd 5-10 werkdagen.
•07-07-2014: Tel. contact Qoony ter bevestiging leverdatum. Niet op tijd. In overleg andere fietsdrager gekozen.
•08-07-2014: Ontvangen alternatief incompleet, beschadigd en onbruikbaar. Telefonisch contact gehad; op korte termijn is er geen goede oplossing mogelijk. Order geannuleerd.
•07-08-2014: 29 dagen na retourzending nog geen geld ontvangen. Telefonisch contact Qoony. Per mail bevestiging ontvangen dat de terugbetaling aan collega’s van de financiële administratie wordt doorgeven met het verzoek om dit spoedig in orde te maken.
•13-08-2014: geen geld ontvangen en een herinneringsmail gestuurd.
•15-08-2014: Qoony: ” Vreemd dat u het geld nog niet heeft ontvangen. Mijn collega laat u morgen wat weten”.
•16-08-2014: geen antwoord, zelf gebeld. Reactie: “ja dat had wel wat sneller gekund. Maandag maak ik het in orde”
•18-08-2014: 40 dagen later: geen geld retour.

Gewenste oplossing

€449,15 retour op mijn bankrekening
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Consument
    Datum
    Zoals verwacht en in lijn met vele andere klachten, geen enkele reactie van Qoony en geen geld retour. Voor diegene die hopelijk de betrouwbaarheid van Qoony checht alvorens iets te bestellen: advies NIET DOEN!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen