Klacht Qoony.nl [failliet]: 40 Dagen na retourzending nog geen geld terugontvangen

Consument

•25-06-2014: fietsdrager besteld via fietsdragerStore, levertijd 5-10 werkdagen.
•07-07-2014: Tel. contact Qoony ter bevestiging leverdatum. Niet op tijd. In overleg andere fietsdrager gekozen.
•08-07-2014: Ontvangen alternatief incompleet, beschadigd en onbruikbaar. Telefonisch contact gehad; op korte termijn is er geen goede oplossing mogelijk. Order geannuleerd.
•07-08-2014: 29 dagen na retourzending nog geen geld ontvangen. Telefonisch contact Qoony. Per mail bevestiging ontvangen dat de terugbetaling aan collega’s van de financiële administratie wordt doorgeven met het verzoek om dit spoedig in orde te maken.
•13-08-2014: geen geld ontvangen en een herinneringsmail gestuurd.
•15-08-2014: Qoony: ” Vreemd dat u het geld nog niet heeft ontvangen. Mijn collega laat u morgen wat weten”.
•16-08-2014: geen antwoord, zelf gebeld. Reactie: “ja dat had wel wat sneller gekund. Maandag maak ik het in orde”
•18-08-2014: 40 dagen later: geen geld retour.

€449,15 retour op mijn bankrekening

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Consument
    Zoals verwacht en in lijn met vele andere klachten, geen enkele reactie van Qoony en geen geld retour. Voor diegene die hopelijk de betrouwbaarheid van Qoony checht alvorens iets te bestellen: advies NIET DOEN!

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?