Klacht Qoony.nl [failliet]: Geen geld retour na niet leveren product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 75604
Gebruiker
Rien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf was niet in staat een Thule kitset Toyota Auris - 1440 binnen gestelde termijn te leveren. Na annulering van de order is het betaalde bedrag (E. 39,95) niet terug gestort.
Annulering is op 7 augustus 2014 door Qoony (de heer ... (naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte), klantenservice) bevestigd en bedrag zou binnen 30 dagen worden terug gestort. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op emails wordt niet gereageerd. Lees nu dat het bedrijf failliet is, maar de website is nog steeds actief!!

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rien
    Datum
    De klacht wordt afgesloten, omdat internetwinkel Qoony niet reageert op klachten over betaalde, maar niet geleverde spullen. De internetwinkel is nog steeds zichtbaar op internet. Ook zonder hulp van klachtenkompas was dit een reeds eerder behaald resultaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen