Klacht Qoony.nl [failliet]: Geen geld retour na niet leveren product

Rien

Bedrijf was niet in staat een Thule kitset Toyota Auris - 1440 binnen gestelde termijn te leveren. Na annulering van de order is het betaalde bedrag (E. 39,95) niet terug gestort.
Annulering is op 7 augustus 2014 door Qoony (de heer ... (naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte), klantenservice) bevestigd en bedrag zou binnen 30 dagen worden terug gestort. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op emails wordt niet gereageerd. Lees nu dat het bedrijf failliet is, maar de website is nog steeds actief!!

Geld terug

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rien
    De klacht wordt afgesloten, omdat internetwinkel Qoony niet reageert op klachten over betaalde, maar niet geleverde spullen. De internetwinkel is nog steeds zichtbaar op internet. Ook zonder hulp van klachtenkompas was dit een reeds eerder behaald resultaat.

Rien

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?