Klacht Qoony.nl [failliet]: Geen geld retour

Klachtnummer
# 74464
Gebruiker
IngridB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 juni heb ik artikelen besteld die volgens de site voorradig waren en de volgende dag zouden worden geleverd. Na 2 dagen nog niets gehoord, ik bel en wordt uitermate onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de klantenservice die zegt dat hij mijn ordernummer niet kan vinden, dat de artikelen niet voorradig zijn en dit ook op de site staat vermeld (wat NIET zo was, stonden nog steeds als voorradig gemarkeerd) en dat ik binnen 2 weken (!) zou HOREN wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Wat vreemd is wanneer je nog steeds niet weet om welke order het gaat. Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Netjes de 30 dagen afgewacht waarbinnen het geld geretourneerd zou worden: NIETS. Gebeld: we kunnen geen ordernummer vinden. Printscreen van mijn betaling verzonden: NIETS. Wederom een mail verzonden: NIETS. Weer gebeld: we gaan met spoed uw creditering doorsturen, uiterlijk vrijdag staat het op uw rekening: NIET! Ik overweeg het over te dragen aan mijn rechtsbijstand.

De oplossing

Na ruim 12 weken wachten wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen