Klacht Qoony.nl [failliet]: Geen geld retour

IngridB

Op 12 juni heb ik artikelen besteld die volgens de site voorradig waren en de volgende dag zouden worden geleverd. Na 2 dagen nog niets gehoord, ik bel en wordt uitermate onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker van de klantenservice die zegt dat hij mijn ordernummer niet kan vinden, dat de artikelen niet voorradig zijn en dit ook op de site staat vermeld (wat NIET zo was, stonden nog steeds als voorradig gemarkeerd) en dat ik binnen 2 weken (!) zou HOREN wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Wat vreemd is wanneer je nog steeds niet weet om welke order het gaat. Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Netjes de 30 dagen afgewacht waarbinnen het geld geretourneerd zou worden: NIETS. Gebeld: we kunnen geen ordernummer vinden. Printscreen van mijn betaling verzonden: NIETS. Wederom een mail verzonden: NIETS. Weer gebeld: we gaan met spoed uw creditering doorsturen, uiterlijk vrijdag staat het op uw rekening: NIET! Ik overweeg het over te dragen aan mijn rechtsbijstand.

Na ruim 12 weken wachten wil ik mijn geld terug.

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?