Klacht Qoony.nl [failliet]: geld na 2 maanden nog niet retour ondanks diverse toezeggingen

Klachtnummer
# 71492
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 juni hebben wij een driewieler besteld waarvan na bevestiging van de bestelling de levertijd erg lang bleek. Naar aanleiding hiervan heb ik de bestelling direct geannuleerd. Het reeds betaalde bedrag zou binnen 30 dagen teruggestort worden. Inmiddels na bijna 2 maanden, diverse e-mails en telefoontjes en daaropvolgende beloftes en toezeggingen verder en hebben wij nog steeds niets ontvangen. Iedere keer lijkt er weer een andere smoes te zijn; geen IBAN nr bekend, correspondentie kwijt, contactgegevens kwijt etc. Klanten worden behoorlijk aan het lijntje gehouden! Helaas lees ik pas na bestelling de ontelbare klachten die hierover op internet staan, dit is dus geen incident of domme pech. Ik vind het schandalig en zal dit bedrijf nooit aan iemand aanraden, laat staan er zelf nog iets bestellen.

De oplossing

ik wil graag per ommegaande het betaalde bedrag op mijn rekening gestort krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen