Klacht Qoony.nl [failliet]: Niet leveren, niet terugbetalen binnen afgesproken termijn

Klachtnummer
# 74387
Gebruiker
Berry Schapendonk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 juli 2014 Dakkoffer €649 besteld met toezegging dat deze binnen een week zou worden geleverd. Niet gebeurd.
Na 1 week gebeld en zou teruggebeld worden. Niet gebeurd, weer gebeld.
Daarna bevestiging ontvangen dat leverdatum niet gehaald ging worden. Order kon geannuleerd worden. Afgesproken dat terugbetaling met spoed werd gedaan. Is niet gebeurd. Daarna wordt verwezen naar de terugbetalingstermijn van 30 dagen. Die is nu ruimschoots verstreken en na diverse telefonische contacten en even zoveel mails is er na 6 weken nog steeds geen terugbetaling gedaan. Telefonisch advies ingewonnen bij de huisbank van Qoony, Rabobank. Hun advies was aangifte doen bij de Politie van oplichting/fraude indien Qoony niet terugbetaalt. Afgelopen vrijdag telefonische toezegging gekregen van directeur Johan Smits dat betaling vandaag 16:00 uur zou plaatsvinden. Vrijdag gespreksbevestiging aan Qoony gestuurd waarin bovenstaande is weergegeven. Nog steeds niet terugbetaald. Morgen volgt aangifte

De oplossing

Geld terug, conform afspraak en bevestiging vanuit Qoony

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen