Klacht Qoony.nl [failliet]: Niet leveren van een bestelde Fietskar

Klachtnummer
# 78153
Gebruiker
de Bever
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Helaas is er maar een van de twee bestelde fietskarren geleverd. Na herhaaldelijk verzoek is nog steeds de tweede fietskar niet geleverd, Ook de prijscompensatie voor het te laat leveren van de eerste fietskar is nog niet betaald. Op mail wordt niet gereageerd, en ook telefonisch worden we niet meer geholpen.

De oplossing

Graag tweede fietskar leveren of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Qoony.nl [failliet] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Qoony.nl [failliet]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen