Klacht Qoony.nl [failliet]: Ze komen een actie met cadeaubonnen niet na

Maarten

Ik heb een bestelling gedaan waarbij ik 3 cadeaubonnen kreeg van HelloFresh. Omdat deze bonnen erbij zaten heb ik besloten de bestelling te plaatsen. Nu blijkt achteraf dat je per huishouden maar zo'n 1 bon mag gebruiken. De andere 2 bonnen van totaal 40 euro zijn dus waardeloos. Ik voel me compleet belazerd door deze organisatie. Ze maken je lekker met een actie en ondertussen komen ze de aanbieding dus niet na. Zeer onbetrouwbaar.

Een cadeaubon van HelloFresh twv 40 euro zodat ik deze daar wel kan besteden.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Qoony.nl [failliet]
    Beste Maarten, Het klopt inderdaad dat de cadeaukaart alleen bij de eerste bestelling van een HelloFresh box te besteden is. Dit staat echter ook duidelijk vermeld op onze website bij de betreffende cadeaukaart. De gratis actie is bedoeld ter kennismaking met het concept van HelloFresh. Daarbij hoort een cadeaubon van 20 euro per kennismaking. We kunnen u dus geen cadeaubon verstrekken van 40 euro. Met vriendelijke groet,
    Qoony klantenservice
    Maarten
    Het staat totaal niet duidelijk op jullie website gecommuniceerd. Ik heb dit eerder vandaag nogmaals gecontroleerd. Er is geen duidelijke link te vinden met meer informatie. Helaas had ik jullie al aangeraden bij een paar bekenden. Maar daar heb ik nu grondig spijt van. Ik zal ze ook adviseren hun bestelling te annuleren. De website is simpelweg misleidend.Ik verzoek jullie de klacht redelijkerwijs op te lossen, mocht dat niet lukken dan zal ik bij de politie aangifte doen van oplichting.
    Qoony.nl [failliet]
    Beste Maarten,De cadeaukaart is onderdeel van actie waarbij je een gratis cadeaukaart toegestuurd krijgt. Op deze cadeaukaart zijn de actievoorwaarden van HelloFresh van toepassing. Dit staat gecommuniceerd in onze actievoorwaarden:http://www.pannenwinkel.com/klantenservice#t1600n1835We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Vriendelijke groet,
    Qoony klantenservice
    Maarten
    Nergens op de productpagina of in het bestelproces word er gerefereerd aan eventuele actievoorwaarden. Als dit wel zo was geweest dan hadden jullie gelijk. Maar jullie laten klaten onder valse voorwendselen een bestelling doen zonder ze duidelijk op de hoogte te stellen van actievoorwaarden. Er word namelijk nergens op productpagina genoemd dat het op een actie gaat. Je weer alleen dat er cadeaubonnen bij worden geleverd.Ik stel jullie nogmaals in gebreke bij de levering van bestelling.