Klacht QoQo Massage Clinics: Onvoorstelbare starheid met cadeaubon

Klachtnummer
# 486003
Gebruiker
Gebruiker1546509591
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben in juli 2019 een cadeaubon ontvangen van vrienden voor een duo-massage bij QoQo. We hebben toen niet direct de bon uitgegeven, omdat al snel bleek dat mijn vrouw zwanger was. We waren van plan de bon in haar verlof te gaan gebruiken (vanaf begin maart 2020). Toen kwam natuurlijk Corona, en op 6 juni is mijn vrouw bevallen van ons tweede kindje. Op 1 juni is ook Qoqo weer open gegaan, maar er is voor ons, tot eind juli, geen mogelijkheid geweest om een nieuwe afspraak in te plannen (ons hoofd zat ergens anders). We hebben geprobeerd om via Qoqo (tot drie keer toe, 1 keer telefonisch, 2 keer per e-mail) wat coulance te krijgen voor de situatie, maar ze zijn onverbiddelijk. Wat zijn onze opties?

De oplossing

Ik wil graag, desnoods tegen kleine extra betaling, gebruik kunnen maken van de bon die wij van onze vrienden hebben gekregen. Ik begrijp oprecht niet waarom QoQo (gezien de situatie) mee wil werken hieraan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat QoQo Massage Clinics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over QoQo Massage Clinics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen