Klacht QPlaza: Buitenlands model tv verkocht ipv Nederlands

Armandschuffelers

heb de Samsung UE40F6400 gekocht bij Qplaza in Uden maar het beeld is niet op orde te krijgen. Ziggo is al hier geweest, die zeggen dat de tv niet goed is. Qplaza blijft beweren dat het aan Ziggo ligt. Echter waar ik nog het meeste mee zit is dat Qplaza mij niet het model heeft verkocht dat ze beloofd hebben. Ik heb specifiek gevraagd om het Nederlands model en dat is ook door hun bevestigd dat ze die aan mij verkocht hebben. Heb ik bewijs van. Echter hebben ze mij het Oost Europese model verkocht. (Slowaaks of Tsjechisch heb ik begrepen). Echter sinds ik hierover met Qplaza ben begonnen krijg ik geen reacties meer en men beweerd terug te bellen en dat gebeurd ook iedere keer niet.

Ik wil mijn geld terug voor deze tv want deze tv is niet conform afspraken verkocht.

Geachte heer,
    Allereerst is er u geen 'Oost-Europees'-model geleverd, alle modellen van dit type zijn geproduceerd in Slowakije. Het geleverde toestel is geleverd met Nederlandse software, firmware en is geschikt voor alle Nederlandse providers. Uw klacht, alwaar wij reeds vele e-mailberichten en enkele telefoongesprekken met u over hebben uitgewisseld, heeft te maken met een minder goed beeld (signaal) op enkele zenders. U bent uitvoerig door ons geadviseerd over aansluitingen, instellingen en over het gebruik van de juiste bekabeling tussen toestel en aansluiting van Ziggo bij u thuis. Het probleem dat u aangeeft heeft ons inziens geen technisch oorzaak in het door ons aan u geleverde product.
    Wellicht is het niet onverstandig om de Samsung Service -dienst bij u ter plaatste te laten controleren en/of vast te stellen of er sprake is van een storing aan het product, dit is voor zover ons bekend (nog) niet gedaan.
    Voor wat betreft het niet reageren op uw e-mail en/of het niet terugbellen kan ik heel kort zijn, dit is pertinent niet het geval.
    In afwachting van uw reactie,
    Willem Rijkers
    Qplaza.nl
    Armandschuffelers
    Ik heb het zelfs buiten deze site weer met u proberen op te lossen maar blijkbaar helpt dat niet. Gemaild op donderdag 20 feb 19:32 uur maar wederom geen reactie! Dit heb ik u toen gemaild:Vreemd. Dan zou ik graag zien waar de antwoorden zijn op de mails die ik op onderstaande data heb verstuurd. Want zelfs over uw slechte bezorging heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb voor mijn aankoop gevraagd dat u mij de XXN versie zou verkopen echter is dit niet het geval.
    Armandschuffelers
    Daarbij is idd het beeld superslecht (lijkt wel analoge kwaliteit) daar zijn idd de klachten ontstaan en zodiende ben ik er ook achter gekomen dat u mij niet het model heeft verkocht wat u beloofd had te verkopen.
    vrijdag 7 februari 2014 20:34zondag 2 februari 2014 15:20donderdag 28 november 2013 20:34maandag 11 november 2013 20:06
    QPlaza
    Geachte heer Schuffelers, Wij bieden u nogmaals aan om er voor te zorgen dat er een servicemonteur van Samsung bij u thuis langs kan komen om te beoordelen of het toestel dat bij u staat een technisch probleem heeft en of (indien dit het geval is) dit op eenvoudige wijze te verhelpen is. Gelieve aan te geven wanneer ik deze afspraak voor u mogen inplannen, dan kunnen we actie ondernemen en de problemen oplossen. Ter uwer kennisgeving: alle door Qplaza geleverde modellen zijn voorzien van de Nederlandse firmware, software, menusturing en geschikt voor alle Nederlandse CI-aanbieders. De toestellen zijn technisch identiek aan de EU/Benelux uitvoering die geleverd wordt via de geautoriseerde Samsung-dealers. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,Willem RijkersKlantenservice Qplaza.nl
    Armandschuffelers
    ok graag een afspraak maken met Samsung op een maandag, woensdag of donderdag. Dan kan ik vrij regelen.
    Geachte heer Schuffelers,
    Wij hebben van u de data voor de afspraak met een servicemonteur ontvangen en zullen een afspraak inplannen.
    De definitieve datum wordt u per email door ons bevestigd.
    klantenservice@qplaza.nl

Ook een klacht indienen over QPlaza?