Opgelost door QPlaza: Geld terug n.a.v. annulering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64637
Gebruiker
ArnoudD
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb de bestelling van een tv geannuleerd, maar heb hier nul reactie op ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.

Het verloop van de bestelling:
Op 5 juni een tv besteld, die binnen 24 uur geleverd zou worden.
Op dezelfde dag kreeg ik te horen dat de levertijd langer werd.
Hierop heb ik gevraagd wanneer ik de tv kon verwachten. Geen reactie.
Hierna heb ik zes keer gebeld, waarbij meermaals werd beloofd dat de tv een dag of twee later bezorgd zou worden. Op 17 juni, na de zoveelste belofte, was ik het zat, en heb de bestelling geannuleerd.
Dit is nooit door Qplaza bevestigd, ik wacht dus nog op mijn geld.

Gewenste oplossing

Geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    ArnoudD
    Datum
    Na twee keer ruim een kwartier in de wacht kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Mij is toegezegd dat uiterlijk volgende week vrijdag het geld op mijn rekening staat.
    Wie weet...
  2. Auteur
    QPlaza
    Datum
    Geachte heer,Uw credit factuur is inmiddels al aangemaakt en het factuur bedrag is al geboekt op de bank en staat a.s. maandag op uw rekening.Deze actie is ondernomen binnen 10 minuten na u anulering daarom ons onbegrip om dit binnen 10 minuten al op internet te plaatsen !
  3. Auteur
    ArnoudD
    Datum
    Geld inderdaad op maandag terug gekregen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over QPlaza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen