Opgelost door QPlaza: Geld terug n.a.v. annulering
Details
Klacht
Ik heb de bestelling van een tv geannuleerd, maar heb hier nul reactie op ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.Het verloop van de bestelling:
Op 5 juni een tv besteld, die binnen 24 uur geleverd zou worden.
Op dezelfde dag kreeg ik te horen dat de levertijd langer werd.
Hierop heb ik gevraagd wanneer ik de tv kon verwachten. Geen reactie.
Hierna heb ik zes keer gebeld, waarbij meermaals werd beloofd dat de tv een dag of twee later bezorgd zou worden. Op 17 juni, na de zoveelste belofte, was ik het zat, en heb de bestelling geannuleerd.
Dit is nooit door Qplaza bevestigd, ik wacht dus nog op mijn geld.
Gewenste oplossing
Geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.