Opgelost door QPlaza: Verkeerd model samsung tv geleverd

A.G.M. Sengers

Besteld sansung UE-40F7000 via internet .Geleverd model UE-40F7090slx .op18dec.met een factuur er bij van EU40F7000NL??!!
Gemeld aan bezorger,reactie:bellen met QPLAZA .Voor mij telkens ingesprek,zaterdag mijn zoon laten bellen met eigen nr. ,wel verbinding reactie QPLAZA :de 7000 was niet te leveren maar is maar de7090 was identiek
De aktie van samsung van een gratis tablet is alleen geldig voor model 7000,model benelux CI gecertificeerd voor upc met volgletters SLXXN
23 dec.klachten formulier ingevuld,daarna div.mails dat de 7090 identiek is met de 7000.
en dat zij altijd europees ingekochte modellen leveren vanwege de lagere verkoopprijs (op de website staat alleen de 7000 )
De7090 staat bij mij nog in de ongeopende verpakking.
Na advies van de juridische afd.consum.bond een aangetekende brief verzonden.
Onderwerp: ingebrekenstelling en alsnog levering volgens de bestelling.
Aankomst brief 28dec 11.07 uur

Het alsnog leveren van het bovenstaande model met de juiste cijfers en volgletters in ongeopende verpakking en een factuur dat hiermee overeenkomt
Het ophalen van het niet door mij bestelde model door en voor rekening van QPLAZA.
Indien zij hieraan niet voldoen dan snel terugstorten van het aankoopbedrag incl.transportkosten €1019 .
Het retour transport van model 7090 voor rekening en verzekering van QPLAZA
Snelle afhandeling gewenst i.v.m. einde actie samsung 23 jan.

QPlaza
    Geachte heer, mevrouw,
    Televisie wordt door ons bij u opgehaald en na ontvangst zal de retourpropcedure verder worden afgehandeld zoals afgesproken.
    Willem Rijkers
    Q-plaza
    A.G.M. Sengers
    op het voorstel van Qplaza om het goede model te leveren echter zonder recht op de gratis tablet, of gebruik te maken van mijn herroeprecht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik heb ik voor optie 2 gekozen.Het totale bedrag incl. transportkosten is inmiddels gecrediteerd
    QPlaza
    Geachte heer Sengers,
    Onze excuses voor de vertraging in de creditering.
    Administratief is er iets misgegaan, maar uiteindelijk is het toch afgerond.
    Willem Rijkers
    Qplaza.nl

A.G.M. Sengers

Ook een klacht indienen over QPlaza?