Klacht Qredits: Onprofessioneel/Beledigd door bedrijfsadviseur Qredits

Stefano

Aangenaam ik ben Stefano,

Geboren te Den Haag woonachtig in Wassenaar

Ik heb mijn eerste lening aangevraagd. Ik kreeg een vrouw bij mij thuis genaamd Monique van Niekerk

Ik heb een gouden tand omdat ik dat erg mooi vond in het verleden. dus volgens sommige mensen misschien een extravagant uiterlijk. Maar ben een ondernemer in hart en nieren net zoals mijn vader met een goedlopend bedrijf.

Oke mijn eerste plan wordt afgewezen door mevrouw van Niekerk

Eerst een beetje bedroefd maar ja kan gebeuren en had niet genoeg marktonderzoek gedaan aangezien dat met mijn product niet kon.

Vandaag had ik voor de 2e keer een (telefonisch) gesprek ditmaal met De bedrijfsadviseur (toevallig alweer met Monique van Niekerk aangezien ik de lening opnieuw heb aangevraagd) voor een nieuw plan dat ik al een paar dagen heb uitgeprobeerd. In die dagen leverde mij dat een omzet op van €300,- per dag wat neer zou komen op €9k per maand

Mevrouw zoekt punten om kritiek op te hebben. En als ze die niet vindt wijst ze mijn plan af en noemt ze mij een GELUKZOEKER!!!!! Ja u hoort het goed een GELUKZOEKER ik hoop dat jullie dit gesprek hebben opgenomen zoals elk goed bedrijf doet.

Dit is toch niet normaal ik heb misschien een apart uiterlijk (door een stuk goud dat ik mooi vindt) maar om daardoor mij een gelukszoeker te noemen terwijl ik gewoon probeer om wat van mijn leven te maken. Met een plan wat €300 omzet per dag opleverde en ik niet af kon maken door niet onvoldoende budget.

Nou sorry Qredits ik dacht dat het aan jullie lag. Maar zie nu duidelijk wat voor persoon jullie in dienst hebben genomen. Je kan een cliënt toch geen gelukszoeker noemen?

Iedereen verdient een eerlijke kans. Ik vind het erg jammer dat ik dit niet heb gekregen. En abnormaal hoe met mij om is gegaan als cliënt,

Stefano

Dat het gesprek opnieuw wordt beluisterd en mevrouw ten eerste wordt ontslagen. tevens ook dat er op zijn minst opnieuw door een onafhankelijk persoon wordt gekeken naar de aanvraag van mijn lening

Wij vinden dat Qredits hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qredits?