Klacht Qshop Keurmerk: Qshops deelt keurmerk certificaten uit aan oplichters

GT

Ik heb vorige week via beslist.nl gezocht naar een digitale spiegel reflex camera. Hierbij kwam ik uit op hellascompany.nl. Deze website bleek goede reviews te hebben op beslist.nl en bovendien een certificaat van Qshops. Qshops staat naar eigen zeggen voor zekerheid (zie 5 slogens op de website).

Ik had dus vertrouwen in hellascompany en heb daar besteld. Helaas, deze webshop blijkt een oplichter te zijn. Achteraf blijkt dat Qshops de shop niet gescreend heeft , bijv. staat de KvK op een slachterij in een achterstandswijk.
Op deze manier blijkt het hele keurmerk dus nergens op gebaseerd, zeker niet de zaken waar ze zeggen dat ze voor staan.
Ik heb contact gezocht met Qshops, en ze verwijzen mij door naar de politie en KvK (waarvan dus niks klopt). Daarna geen antwoord meer gekregen op simpele vragen.

Ik eis een volledige compensatie voor mijn verdwenen geld. Het is voornamelijk aan dit keurmerk (en deels aan Beslist.nl) dat ik tot deze aankoop ben overgegaan.

Zonder keurmerk had ik de oplichter al snel zelf ontdekt door zelf de KvK na te kijken en dergelijke, maar mijn vertrouwen was juist gewekt door het goede keurmerk, waarbij ik dat hoopte dus niet meer te hoeven doen.

Wij vinden dat Qshop Keurmerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Qshop Keurmerk?