Klacht Qtac: Bedrijf doet te weining voor klant

#GH0ST#

Magazijnen replica verkeerd besteld door medewerker, oplossing gezocht door de juiste magazijnen al te bestellen en bij afhalen de verkeerde bestelling terug binnen te brengen. Uiteindelijk op eigen kosten verkeerde bestelling terug gezonden en nu al meerdere weken/maanden op het retourbedrag aan het wachten. Geen reactie op mail maar facebookberichten worden wel snel verwijderd.

Bedrag retour zsm terug te betalen maar ook het rechtzetten van hun fout en de door mij gemaakte kosten ook te vergoeden. Zo

Qtac
    Beste

Vervelend dat u een probleem ervaart, echter uw retour is nog geen maanden oud maar enkele weken. U zult binnen enkele dagen de creditering ontvangen op uw rekening.
    #GH0ST#
    Beste, op 20-06 heb ik aangegeven dat de door jullie bestelde delen niet passend zijn. Daarvoor heb ik zelf contact op moeten nemen wanneer het bestelde geleverd zou worden. Er is geen communicatie vanuit jullie wanneer er iets veranderd. Daarnaast is een retour die al enkele weken bij jullie in huis is en er nog geen terugbetaling gedaan is best schandalig. Bij vele winkels of webwinkels is dit juist de service waar men van af hangt om te groeien. Ondertussen heb ik bij een andere webwinkel de benodigde onderdelen besteld, ontvangen en helaas was er na ontvangst 1 defect. Deze is diezelfde dag verzonden naar de winkel en kreeg de dag daarna al een vervangend onderdeel.
    Op 08-07 heb ik wederom een mail gestuurd waar het gecrediteerd bedrag bleef omdat dit nog niet was ontvangen. Dit loopt toch tegen een maand aan ipv enkele weken zoals u zegt. Hiervoor heb ik ook al een week gewacht op het bedrag voor ik de mail heb gestuurd waar dit bedrag bleef.
    Al met al kunt u vast begrijpen dat mijn frustratie het gehele plaatje bevat. Van de door jullie verkeerd bestelde onderdelen, mijn gemaakte kosten voor de retourzending en het lange wachten op het creditbedrag en de zeer slechte communicatie naar mij als klant. Dit alles zonder excuses, zonder aanbod om een klant tegemoet te komen voor de overlast en de gemaakte kosten te vergoeden maken het zeer lastig om verdere aankopen te doen bij jullie. Gelieve per ommegaande de betaling naar 1 van de 2 gekende rekeningnummers te doen. Anders zie ik geen andere mogelijkheid en zal ik verdere stappen ondernemen. Graag een reactie!
    #GH0ST#
    De credit betaling binnen enkele dagen?
    Nu een week later sinds jullie reactie en nog niets!

Wederom veel beloven maar weinig doen.
    Qtac
    Beste

u heeft gekocht in ons belgische filiaal, u wilt dat nederlandse het terug betaald
    dit is reeds gebeurt. ik zie hiermee de zaak als afgesloten

Ook een klacht indienen over Qtac?