Klacht Quadrocoptershop.nl: Herroepingsrecht Parrot Bebop Drone

Tris

Ondertussen ben ik al een paar weken verder en had ik binnen het herroepingsrecht van 14 dagen al gereageerd met het feit dat ik mijn geld terug wil.

Het gekochte item voldeed niet aan mijn verwachtingen en bleek ook nog eens veel verborgen gebreken te hebben. Toen ik het item kocht werd er overal meteen op gereageerd aangezien ik toen ging betalen. Nu ik klachten heb duurt het soms dagen voordat ik pas een reactie krijg. Dit is niet eerlijk.

Het bedrijf stelt voor het item op te sturen voor reparatie maar ik wil graag mij geld terug daar het niet aan mijn verwachtingen voldeed en ik dit binnen 14 dagen al heb laten weten. Ik heb nog zelfs voorgesteld dat ik desnoods deze inruil en een duurdere variant koop om hun tegemoet te komen maar ook dit willen zij niet.

Ik vind dit echt niet eerlijk en ik heb als klant recht op bepaalde zaken. Zo ook dat ik mijn geld terug kan krijgen! Dankuwel.

Graag ontvang ik het aankoopbedrag terug op mijn rekening. 499 euro.

Tris
    Ondertussen vele mails verder met vandaag nog 1 duidelijke mail extra. Quadrocoptershop.nl heeft gereageerd ditmaal en zullen contact met mij opnemen voor maandag (of op maandag). Er werd mij gezegd dat ze in een verhuizing zitten dus ik wacht hun reactie af.
    Quadrocoptershop.nl
    Zojuist per mail aan klager verzonden:
    ==============================Beste Tristan,Wij blijven erbij dat 'flink testen' (zoals u in uw eerste mail van 22 december 2014 schreef) niet valt onder het herroepingsrecht waar u zich nu op beroept. Wij willen dit zelf ook aan de diverse instanties voorleggen en komen hier later deze week bij u op terug.U gaf daarnaast aan dat Parrot van deze zaak op de hoogte is en u meerdere malen contact met hen heeft gehad. Graag hoor ik met wie u hierover contact heeft gehad zodat wij deze kwestie met hen kunnen bespreken.Met vriendelijke groet / Best regards,Merijn de Klerk
    Tris
    Beste Merijn,Ik heb mijn best gedaan ja omtrent de drone, om er nog wat van te maken en met flink testen bedoel ik dan ook dat ik alle functies heb bekeken. Dat is normaal.
    Uw voorwaarden beschrijven duidelijk over het feit dat ik mag testen en alles zit weer onbeschadigd in de originele doos en staat hier niets te doen.
    499 euro wat stil staat. Hoe kon ik immers weten als een van de eerste in Nederland te zijn met deze drone, dat deze zo slecht zou werken. Ik wil mijn geld terug.
    Quadrocoptershop.nl
    Klant heeft zaterdag 24 januari zijn aankoop bij ons langs gebracht en met ons de opties besproken. Zijn drone is maandag 26 januari aan de leverancier verzonden, we verwachten vrijdag 30 januari meer duidelijkheid te krijgen over de staat van het product en hoe we het op zullen lossen.
    Tris
    Wij zijn in de sneeuwstorm naar de webshop gereden en duidelijk besproken wat de opties zijn. Ik zou al wat gehoord hebben en de eigenaar zou gebeld hebben naar de leverancier. Heb helaas nog niets vernomen. Ik wacht het even af en geef het allemaal een kans. Maar dit is wel de laatste kans daar ik coulant genoeg ben geweest. Ik hoop op een goede uitkomst van dit hele verhaal. Bedankt. (Tot de volgende reactie).
    Opgelost.
    Bedankt.
    Tris
    Klacht is uiteindelijk opgelost. Maar het duurde bijna 2 maanden en er werden van beide kanten dingen gezegd of geschreven waardoor het rommelig werd. Ik stond/sta als klant in mijn recht en nu is alles opgelost. Bedankt.

Tris

Ook een klacht indienen over Quadrocoptershop.nl?