Wij vinden dat Quality Time themageschenken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Quality Time themageschenken: order niet geleverd, wel betaald, geen geld terug ontvangen
Details
Klacht
in december een bestelling geplaatst bij dit bedrijf, die was na een week nog niet geleverd waarna ik contact heb geprobeerd te zoeken. Dat lukte op geen enkele manier. Vervolgens de bestelling online getracht te annuleren. Er werd mij zonder verdere communicatie een creditnota toegezonden, dit leek een standaard nota, opgaaf van reden stond er ook niet bij. Dus of ze de nota nu stuurden omdat ik geannuleerd had of omdat ze niet konden leveren was onduidelijk. Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en ik heb mijn geld nog niet terug ontvangen. Meerdere malen geprobeerd te bellen/mailen/contact op te nemen via de site. Niets. Schande.Gewenste oplossing
geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.