Klacht Quality Time themageschenken: Product is deels geleverd. In totaal is mij 3 x een credit nota beloofd maar nooit iets mogen ontvangen

Jacquesvan doorn

Ik heb een bestelling gedaan voor het opvullen van kerstbpakketten. Dit betrefte 271 3-luiks wijnkisten. Hiervoor is een berekening gemaakt, en vervolgens verzonden. We kregen een klein pakket binnen waarmee we met pijn en moeite 70 paketten hebben kunnen vullen. Vervolgens zijn we naar de winkel gereden en hebben we voor de overige 201 paketten er materiaal voor bijgekocht. Ik heb hierover een klacht ingediend, en zij zouden hiervoor een credit nota aanmaken en het geld retoureren. Toen ik na twee weken niets had ontvangen kreeg ik de melding dat zij dit in orde zouden maken. Inmiddels beloven ze me dit al voor de derde keer, maar doen vervolgens niets.

Ik ben er dus ook van overtuigt dat zij dit niet meer van plan zijn te doen.

Credit nota zoals beloofd in orde maken en de zaak netjes afhandelen.

Wij vinden dat Quality Time themageschenken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Quality Time themageschenken?