Klacht Quality Time themageschenken: slechte communicatie en verdenking van bedrog

Klachtnummer
# 278679
Gebruiker
de Keizer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan en betaald en niet gekregen, telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Krijg bevestigingsmail na klacht maar geen reactie van een persoon.

Gewenste oplossing

Gevraagd om terugstorten van het bedrag en dat is nog steeds de wens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quality Time themageschenken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Quality Time themageschenken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen