Klacht Qualityclicks: Overeenkomst ontbinden

Mark

Hallo
Ik heb iqclicks nu heten ze qualityclicks vertrouw en overeenkomst geteken. Ik ging vanuit dat ik voor de website een bedrag betaal en €100 voor google adwords campagne maandelijks.
Ze hebben nog de website niet compleet klaar en sturen steeds facturen. Kom nu achter dat ze €300 per maand in rekening brengen.
Ze hebben een iemand die telefoon beantwoord. Michel heet hij, als je iets vraagt zegt ie dan kijk naar overeenkomst.
Ik ben deze bedrijf helemaal zat. Ik wil niks met ze te maken hebben. Ze zijn een groep jongens van 3 personen. Die bellen mensen en maken ze een afspraak met je, geven ze het gevoel dat ze klant vriendelijk zijn totdat jij die contract tekent, daarna komen de facturen zonder dat ze iets geleverd hebben. Ik raad niemand om met de quality clicks verder te gaan. Als deze bedrijf jou belt zeg meteen nee dank je dag.
Ze zijn oplichters . Ze hebben een overeenkomst samen gesteeld om mensen , bedrijven te oplichten

Ik wil graag weten wat mijn richt is . Ik wil die overeenkomst ontbinden .

Ook een klacht indienen over Qualityclicks?