Opgelost door Quarijn: eenzijdig beeindigen personenalarmering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 348695
Gebruiker
Quarijn2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds september 2015 maak ik gebruik van het abonnement personenalarmering, ik woon in een 55 plus woning ben alleenstaand en voor de veiligheid heb ik dit destijds afgesloten zodat als mij iets zou overkomen ik alarm kan slaan en er direkt hulp komt. Ik heb destijds ook kosten moeten maken voor een ander slot in de deur zodat de hulp ten alle tijde in de woning kan komen.
Maandelijks betaal ik een bedrag van 20,10 Euro.
Vandaag ontving ik een brief dat men deze vorm niet meer aanbied en ik dus moet tekenen voor een kontractbeeindiging. Kan dit zomaar..? De sloten worden weer vervangen ik heb dus kosten gemaakt waar ik nu niets meer aan heb en als ik in de toekomst zorg wil afnemen moeten deze zelfde sloten weer geplaatst worden...Dit lijkt mij geen normale gang van zaken

De oplossing

kijken of dit allemaal zomaar kan en wat er eventueel voor mogelijkheden zijn i.v.m. gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Quarijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Quarijn2019
    Datum
    Na telefonisch contact met Quarijn, is mijn klacht netjes behandeld en opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Quarijn2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat wij de sloten kunnen behouden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Quarijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen