Klacht Queensmile: Afzetterij

Klachtnummer
# 406621
Gebruiker
Zonebloem_1709
Datum
0 reacties

Details

De klacht

het is verschrikkelijk wat jullie aan het doen zijn. zomaar geld vsn mijn rekening aftrekken maar gelukkug had de bank het geld tetug gestorneerd. Het was eerste kennusmaking gratis alleen ver,endkisten van € 3, 95 post betalen en ineens blijkt gehele bedrag. Dus ik heb het niet betaald want het was gratis proef.
Nu ineens willen jullie dit via incassobureau laten dien, nou doe fat maar want ik weet dat ik in mijn rechten staat. hoort zoveel verhalen dat de mensen ook net als ik de dupe van wordt. Ik heb zelfs 2 X verzendkosten betaald terwijl ik maar 1 X een gratis proef kreeg.

Met vriendelijke griet,

Mevr. Boham

De oplossing

reageren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Queensmile?