Klacht Queensmile: Betalen voor iets wat gratis is en eenmalig doe ik niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404423
Gebruiker
RIGNALD
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt voor een gratis proefpakket gewoon geld van mn rekening gehaald incasso voor iets wat ik eenmalig heb besteld en ik wil geen abbonoment en ik ga helemaal niks betalen er werd een pakket opgestuurd die heb ik terug gestuurd en nog geld van me willen als t al een abbonoment is hadden ze dat duidelijk moeten vermelden ik betaal niks dus stop met incasso voor spullen wat ik NIET HEB

Gewenste oplossing

Als t een abbonoment is gelijk STOP ZETTEN HEB IK NIET OM GEVRAAGD
Geboden oplossing
Ik kreeg een melding dat t naar een incasso gaat als ik niet betaal dat was hun reactie geen oplossing dus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    RIGNALD
    Datum
    Nog geen reactie van queensmile ik wil weten waarom ze zomaar beslag leggen op mn bank

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Queensmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen