Klacht Queensmile: Ongewenst abonnement door een aanvraag van proefpakket en abonnement niet kunnen opzeggen.

Klachtnummer
# 405874
Gebruiker
Wilco1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit in één keer aan een abonnement vast watgene ik absoluut niet wil. Er werd aangeboden dat ik voor 3,95€ een gratis proefpakket kon krijgen nu een rekening van 69 € toegestuurd. Nergens op de site stond vermeld dat ik ineens een maandelijks abonnement heb. Ik heb geprobeerd om contact te zoeken met ze maar ditgene lukt niet. Hoop dat ik via deze klacht toch er een eind aan kan maken. Ben een beetje radeloos.

De oplossing

Mijn abonnement stopzetten en deze betaling van €69 cancelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Queensmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen