Klacht Queensmile: Ongewenste koop

Sonja in de rode boomgaard

Ik had een proefpakket besteld en heb die enkele weken geleden ook gratis ontvangen. Nu sturen ze mij een vervolg bestelling. Ik ben nooit een koopovereenkomst met ze aangegaan of anderszins bewust iets gekocht bij ze. Een bevestiging van onze overeenkomst waarop zij mij wijzen in hun mail aan mij heb ik nooit ontvangen.
Ik wil van deze “bestellingen” af maar moet dan mij registreren en het toegestuurde pakket terugsturen. Dit wil ik helemaal niet. Registreren niet omdat ze dan al mijn gegevens hebben en terugsturen van iets wat ik niet besteld heb vind ik zonde van het geld. Ik wil dat zij het toesturen van de ongewenste pakketjes stoppen en mij geen aanmaningen gaan sturen.
Overigens liggen beide pakketjes ongeopend bij mij thuis en kan ik die, indien mij hier een terugstuur etiket voor wordt toegezonden met porto kosten erop, nog terugsturen indien queensmile hier blij van wordt. Ik wil zo snel mogelijk van deze “leverancier” af te n zou willen dat dit bedrijf zo snel mogelijk een andere manier van zijn producten aan de man brengen moet gaan invoeren. Ik vind dit een agressieve en onbeschaafde manier van verkopen.

Geen pakketjes meer toesturen en hun excuses aanbieden voor deze agressieve verkoop techniek.

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Queensmile?