Klacht Queensmile: Onnodige incassokosten

Klachtnummer
# 404751
Gebruiker
Gul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er was een bedrag van €69,- afgeschreven, maar die heb ik terug kunnen boeken. Ik krijg wel steeds een bericht dat er incassokosten overheen komen. Ik heb tig mails verzonden met aankondiging dat ik geen abonnement wens, maar krijg geen reactie terug. Dit is oplichterij en ik kom er niet vanaf.

De oplossing

Ik wil graag dat dit ophoud, want ik wil geen abonnement en ga er niet voor betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Queensmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Gul
    Datum
    Mijn factuur wordt nu naar incassobureau gestuurd, ik ben benieuwd. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.

Ook een klacht indienen over Queensmile?